Komu służą ateiści i agnostycy w Polsce i jakie wartości duchowe wyznają?

Szkoda tylko, że pan Jan Hartman nie powiedział o jakie to wartości ateistom i agnostykom chodzi.

Nikt nie ma obowiązku być katolikiem lub nawet chrześcijaninem, ale każdy człowiek ma obowiązek być DOBRYM człowiekiem, a ludzie mieszkający w POLSCE mają obowiązek być PATRIOTAMI POLSKI – jeśli mieszkają w Polsce, ale nie czują się patriotami, powinni zmienić miejsce zamieszkania.

Ja mam podwójne obywatelstwo, Polskie i USA, więc w ‘najgorszym’ przypadku, nie mogę działać na szkodę żadnego z tych państw, a w ‘najlepszym’ powinnam aktywnie działać na korzyść obu panstw.

Problem z ateistami i agnostykami jest taki, że tak naprawdę nie wiadomo komu oni służą i jakie wartości duchowe wyznają.

Nie jestem praktykującą katoliczką, ale krzyż nie przeszkadza mi. Dla mnie krzyż to symbol  prześladowania i okrucieństwa do jakiego zdolni są niemiłościwie nam panujący.

Nie jestem praktykującą katoliczką, ale statuetka Maryji dziewicy nie przeszkadza mi. Dla mnie to symbol czystości seksualnej, ktora nigdy nie przeżyje się wśród zdrowych ludów. [Problem Maryji dziewicy powstaje, gdy odzieje się ją w ‘niepokalane poczęcie’ Jezusa i abstynencję małżenską Maryji i Józefa – ale to juz zupełnie oddzielny temat i świadczy o oszustwie kościoła katolickiego.]

Teoria kapłaństwa nie przeszkadza mi. Dla mnie to zakon najbardziej wiernych i zaślubionych wspólnocie duchowej. [Problem z kapłaństwem powstaje, gdy przyjmie się katolicką interpretację kapłaństwa.]

Nie jestem praktykującą katoliczką, ale święta Bożego Narodzenia nie przeszkadzają mi. Dla mnie święta Bozego Narodzenia to świętowanie Rodziny i Macierzyństwa. [Problem z Bożym Narodzeniem powstaje z katolicką interpretacją tych świąt skupionych wokoł stajni w Betlejem.]

Nie jestem praktykującą katoliczką, ale święta Wielkanocy nie przeszkadzają mi. Dla mnie święta Wielkanocy to celebracja ŻYCIA i zwycięstwo DUCHA nad śmiercią. [Problem z Wielkanocą jest zakłamanie faktow religijnych oraz chrzescijańska i katolicka interpretacja tego święta przez katolicką kastę kapłańską.]

https://polskaoazaduchowa.wordpress.com/2013/03/08/nowoczesna-technologia-czipowanie-i-elektrodowanie-ludzi-kontrola-umyslu-a-manipulacje-religijne-siostra-faustyna-kowalska-i-jej-dzienniczki-stygmaty-sw-franciszka-stygmaty-ojca-pio-cuda-w-lo/

PYTANIE: Komu służą ateiści i agnostycy i jakie wartości duchowe wyznają?

ATEIZM DARWINISTYCZNY jest najgorszym z możliwych systemów.

Ateizm w Polsce, ateiści w Polsce, katolicyzm w Polsce, kościół katolicki w Polsce, święta Boże Narodzenie w Polsce, święta Wielkanoc w Polsce, kapłanstwo katolickie, Maryja dziewica, ukrzyżowanie Jezusa, krzyż w Polsce

This entry was posted in 8 WOREK - RÓŻNE, 9 SKARBIEC ARTYKUŁÓW, ATEIZM, DARWINIZM, DUSZA a UMYSŁ, ŚWIĘTY vs DARWINISTA and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Komu służą ateiści i agnostycy w Polsce i jakie wartości duchowe wyznają?

  1. agaszka says:

    Z Twojego posta wynikałoby, że człowiek przyklejający sobie łatkę jakiejś religii prezentuje jej wartości. Sama podkreślasz wielokrotnie, że nie jesteś osobą praktykującą. Nazywanie się katolikiem/buddystą/żydem/kimkolwiek jest równoznaczne z wyznawaniem nauk głowy swej wspólnoty/kościoła/itd? Pytasz komu służą ateiści i agnostycy? Chcesz spiąć całą tą masę ludzi w jakąś klamrę? Fakt, że Ci ludzie odcięli się od czegoś co powszechnie w naszym kraju uważane jest do podstaw budowania sobie jakiegoś kompasu nie znaczy, że takiego swojego kompasu nie mają :).
    Pozdrawiam ja, agnostyk . ;)

KOMENTARZ

